Khamis, 18 September 2014

PERKHIDMATAN KONTRAKTOR PEMBINAAN


BUILD LAND TECHNOLOGY SDN. BHD.

KONTRAKTOR BUMIPUTRA PAHANG
Build Land Technology Sdn. Bhd. (BLTSB) adalah syarikat kontraktor pembinaan Bumiputera 100% dan menyediakan perkhidmatan membina bangunan, rumah kediaman dan pembaikan struktur khususnya di dalam negeri Pahang. Perkhidmatan-perkhidmatan kami yang lain juga ialah menyediakan arkitek dan struktur untuk tugas-tugas reka bentuk serta pembekalan dan peruncitan bahan-bahan binaan dan bahan mentah kepada syarikat-syarikat pembinaan.

KONTRAKTOR CIDB G7
BLTSB bertaraf Kontraktor CIDB G7 atau kontraktor pembinaan kelas G7. Kami telah menerima dan melaksanakan kontrak-kontrak daripada kerajaan dan swasta sejak ditubuhkan tahun 2007 sebagai sebuah syarikat kontraktor yang berwibawa. Selain menjadi kontraktor pembinaan kami juga sedang turut melangkah ke arah untuk menjadi pemaju hartanah (pemaju perumahan) bagi meluaskan lagi penglibatan dan kejayaan BLTSB di dalam industri pembinaan.

PERKHIDMATAN-PERKHIDMATAN DARI KAMI : 
1. PEMAJU HARTANAH
Build Land Technology sedang menuju ke arah menjadi pemaju hartanah dan akan mengamalkan konsep membeli tanah dan juga secara usaha sama seterusnya memajukan tanah individu sebagai rakan kongsi.Konsep ini menghasilkan keuntungan bersama dan menaikkan taraf masyarakat dan tempat dengan lebih baik.  
PLAN LOT
CONTOH PLAN LOT
2. KONTRAK SWASTA
Sebagai perunding pengurusan projek - kemahiran dan pengalaman Build Land Technology sejak tahun 2004 lagi di dalam industri pembinaan dan bidang kejuruteraan awam membolehkan kami membantu anda.
  • Membuat rumah kediaman bagi individu.
  • Menyediakan reka bentuk, arkitek & struktur.
  • Menyediakan khidmat guaman. 
  • Build Land Technology Sdn. Bhd. adalah syarikat kontraktor berdaftar dan berlesen.
3. ARKITEK & STRUKTUR REKA BENTUK
Build Land Technology turut menyediakan perkhidmatan kepada klien untuk reka bentuk.

ARKITEK REKA BENTUK
PANDANGAN HADAPAN
PANDANGAN TEPI
STRUKTUR REKA BENTUK
STRUKTUR 1

STRUKTUR 2
HIASAN DALAMAN
RUANG MAKAN
RUANG UTAMA
4. PERMINTAAN MENILAI ANGGARAN KOS PROJEK
Build Land Technology boleh menganalisis projek anda mengikut standard reka bentuk dan pembinaan untuk memberikan anda anggaran kos dan anggaran bahan projek tersebut. Untuk mendapatkan anggaran projek anda kemukakan permintaan dan wakil kami selanjutnya akan menghubungi anda untuk membuat temujanji dan perbincangan.

BUAT SEMENTARA WAKTU, PERKHIDMATAN HANYA DIBUAT DI DAERAH TEMERLOH, JERANTUT, BERA DAN BENTONG SAHAJA

"HARGA YANG TERBAIK DARI KAMI UNTUK ANDA SEMUA"
"Kamilah pilihan anda untuk merealisasikan impian.Build Land Technology sentiasa ingin membantu anda dalam merealisasikan impian untuk memiliki suatu keunikan".


HUBUNGI KAMI UNTUK KETERANGAN LANJUT :
EZRUL - 017 948 7747 ( PEMASARAN ) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan